Naše Slovenské produktyDomáce

Majú sa prispôsobiť výrobcovia spotrebiteľom, alebo naopak?

Publikované 09.12.2014 v 01:58 v kategórii Význam www.slovenskyvyrobca.sk, prečítané: 890x

     Ako ste už postrehli pripravili sme pre firmy web stránku na ktorej si po registrácii môže robiť každá firma úpravy podľa ich aktuálnych potrieb.

     Pred tromi mesiacmi(dátum vloženia článku 9.12. 2014) som náhodne našiel slovenského výrobcu, ktorého výroba ma potešila. Túto firmu som oslovil. V tom čase hodnotil obchodný riaditeľ túto stránku veľmi kladne. Potom mi mailom poslal niekoľko otázok na ktoré som odpovedal. Po odpovediach mi oznámil, že registráciu prejedná s majiteľom.

     Po troch mesiacoch som p. Riaditeľovi telefonoval.

V telefonáte ma zarazilo, že sa viedol v duchu PREČO NIE, namiesto PREČO ÁNO

     V duchu som si hovoril.To nie je možné. Vyrába predsa preto, aby predal.Predá vtedy, keď o ňom bude vedieť čo najväčší okruh ľudí. To je snáď jasné každému. Jednoducho som tento prístup nepochopil

To ÁNO je predsa zrejmé z koncepcie stránkywww.slovenskyvyrobca.sk, tak ako to popisujeme v rôznych článkoch na stránke a tiež na Blog-u. Dostal som otázku na návštevnosť. Odpoveď znela. V štatistike, ktorú nám robí firma je návštevnosť 2 000 / mesiac, v štatistike na Googl je 3 000 / mesiac. Rozdielnosť je údajne v tom, že Google má iné kritéria. Príjemne nás prekvapila skutočnosť čo sa týka štatistiky, že sme priradili na stránku Blog a po mesiaci bola návštevnosť 1 000 / mes. Aktuálnu návštevnosť každý vidí po otvorení Blog-u na stránke. Čo sa týka návštevnosti tak registráciou firmy by nemala končiť úloha firmy. Ak chce firma čím skôr a v čo najväčšom množstve predávať tak by sa mala podieľať vo vlastnom záujme na dosiahnutí Synergického efektu. Tento efekt tiež popisujeme na blogu. Stačí málo, dať vedieť svojim známym o existenciiwww.slovenskyvyrobca.sk.

Ešte sme hovorili o vyhľadávaní na Google.

Ak zadáte bežne zadávané slová:

Slovenské výrobky, Slovenskí výrobcovia, Slovenské produkty, Slovenský výrobca, Slovenský výrobok, stránkawww.slovenskyvyrobca.sksa objavuje na prvých stránkach ak nie prvý. Nie je možné však brať do úvahy firmy, ktoré si platia reklamu. Tie sú pochopiteľne pred stránkou www.slovenskyvyrobca.sk. Toto je tiež znak toho, že ľudia vyhľadávajú slovenské výrobky. Zatiaľ ich však ne jednej web stránke nenájdu, preto robíme všetko preto aby mali možnosť sa slovenskí výrobcovia zjednotiť na jednej web stránke. Je logické, že to je v prospech slovenských výrobcov aj spotrebiteľov.

Po skončení telefonického rozhovoru som sa pýtal sám seba.Patrí Slovákom bieda?

Ďalej sa pýtam aj sám seba.

Majú sa prispôsobiť výrobcovia spotrebiteľom a prezentovať výrobky na jednej stránke kde ich spotrebitelia nájdu?

Majú sa spotrebitelia prispôsobiť výrobcom a posielať si navzájom neustále informácie, že na Slovensku je taký a taký výrobca? Uznáte, že druhá otázka je absurdná. Ale tak to zatiaľ je !

Záver.

Jedná sa len o to dať o sebe vedieť !!!

Verím, že sa dokážeme spojiť tak ako sa dokážu spojiť a dohodnúť rôzne zahraničné obchodné reťazce a zahraničné firmy, ktorá nás vytlačili z vlastného trhu. A naše peniaze idú mimo republiky.

Autor:

Ing. Róbert Ďurík   

Komentáre

Celkom 19 kometárov

  • Reňa 13.12.2014 v 18:29 Kde a ako propagujete svojich klientov.


  • Karol.P 17.12.2014 v 23:26 Prečo ÁNO napíšte aspoň jeden dôvod prečo...


  • zima 18.12.2014 v 00:01 ÁNO patrí


  • Pavol 07.01.2015 v 17:24 Téma zaujímavá, obsah nudný záver výstižný na zamyslenie avšak úplne mimo tému článku a obsah stránky slovenskyvyrobca.sk

    Pán redaktor ruku na srdce kto hľadá výraz: slovenský výrobca ? Ktorý spotrebiteľ hľadá toto spojenie slov? Keď budete mať záujem o nejaký produkt napríklad ponožky budete hľadať výraz slovenský výrobca? ASI ŤAŽKO! Rovno si zadáte do googla : slovenský výrobca ponožiek a výsledok máte okamžite bez zbytočného preklikávania sa cez množstvo ďalších odkazov a podstránok. A pri takejto špecifikácii nikdy nebude Vaša stránka pre každý jeden produkt na prvom mieste vo vyhľadávači.

    Váš nápad z pohľadu znechutenia voči tomu čo sa deje je skvelý avšak nieje prvý, nemá logiku a na to aby ste burcovali národ máte príliš malé publikum.

    Po preštudovaní Vašej skromnej stránky súdim, že ponúkate to čo napríklad AZET (zadarmo) len v oveľa nižšej kvalite s menším výstupným efektom a so žiadnymi službami. Vidieť to aj na Vašom obsahu stránok, ktoré sú tam registrované len letmým pohľadom človek zistí, že sú to buď vaši známi kamaráti susedia alebo sa Vám jednoducho podarilo vymámiť peniaze od podnikateľa ktorý buď nemá predstavu o marketingu.


  • Róbert 25.01.2015 v 13:06 V jednom komentári sa pokúsim odpovedať jedným príspevkom p. Reňa, Karol, Zima, Pavol.
    Vzhľadom k tomu, že bojujem s časom tak pravidelne neotváram Blog. To je dôvod prečo odpovedám oneskorene, za čo sa ospravedlňujem.
    Propagácia stránky www.slovenskyvyrobca.sk je postavená aj na tom, že výrobcovia a spotrebitelia dajú o tejto stránke vedieť svojim blízkym, známym a tak ďalej. Že ľuďom záleží na tom aby našli slovenské výrobky dokazuje aj zvýšená návštevnosť. Návštevnosť sa zvýšila z 2 000 za mesiac na 2 700 za mesiac. To nás utvrdzuje v tom, že sa nájdu aj Slováci ktorým záleží na tom, aby peniaze zostali na Slovensku. Stále tam však zostáva otáznik či nám patrí bieda? Pán Zima má pravdepodobne rovnakú skúsenosť ako nespočetne krát ja. Preto ho chápem, že dal komentár jednoznačné „Áno patrí“. Pán Zima nie je to však s nami všetkými také špatné. Vidíte, že zvýšenie návštevnosti to dokazuje. A ak si pozriete aktuálne číslo návštevnosti a čitateľnosti na blogu tak to Vás môže tiež viesť k zmene názoru na Slovákov. Číslo návštevnosti na blogu je mizivé percento z celkovej mesačnej návštevnosti stránky www.slovenskyvyrobca.sk.
    V komentári je oslovenie „.. redaktor..“ Na úvodné vysvetlenie. Nie som redaktor. Myslím, že v komentári je hodnotený článok z profesionálneho hľadiska novinára. Nie je cieľom skúšať si novinárske schopnosti.
    Môžem zodpovedne povedať, že som trávil nespočetné množstvo času hľadaním slovenských výrobkov a nakoniec som bol nútený kúpiť zahraničný. Ak ste súdny človek tak uznáte, že pod hlavičkou Slovenský výrobok sa na Googl jedná o dovoz a najčastejšie Čina. K zadávaniu slov pri vyhľadávaní. Skúste si prosím dať na Googl „Slovenské výrobky, Slovenský výrobok, Slovenské produkty, Slovenský výrobca, Slovenskí výrobcovia“. Tam sa objaví www.slovenskyvyrobca.sk na prvých miestach ak nie prvý. Myslím že to je znak toho, že ľudia si zadávajú pri vyhľadávaní aj tieto slová. Máte teda možnosť prehodnotiť Vaše vyjadrenie. Verím, že po zoznámení sa s princípom a významom www.slovenskyvyrobca.sk prehodnotíte svoj názor. Verím tiež že dáte vedieť o tejto web stránke všetkým ktorých máte v svojej mailovej databáze.


  • Reňa 26.01.2015 v 23:23 Teraz ste napísal viac slov ako máte napísaných na stránke. Ešte raz položím otázku:
    Kde a ako propagujete svojich klientov?


  • Pavol 28.01.2015 v 21:53 Reňa súhlasím (y) pán Róbert môže ísť do politiky obkľukou sa vyhýba odpovediam melie si stále svoje a vôbec nieje v jeho záujme uspokojiť potrebu potenciálneho zákazníka... nechápem prečo by som ja mal propagovať na úkor svojho času stránku ktorej majiteľovi som zaplatil za prezentáciu :D Róbert podľa Vás je to v poriadku? Je to ako keby ste si kúpil klobásu v obchode ALE po zaplatení si ju musíte ísť vyrobiť do mäsokombinátu. Jednoduchšia cesta je určite propagovať u známych svoju stránku nie niekoho cudziu. A návštevnosť 2700? silno pochybujem možno tak 2700 návštev rôznych botov čo zbierajú mailové databázy takže príchod a odchod bez akejkoľvek ďalšej aktivity ! Týmto končím debatu a polemiku, mám v tom jasno


  • Róbert 29.01.2015 v 14:42 Odpoveď pre p. Reňa na príspevok 26.1.
    Skúsim čo najkratšie. V dennej tlači sme inzerovali www.slovenskyvyrobca.sk v prospech slovenských výrobcov. Zvýšenie návštevnosti bolo minimálne. Podobný výsledok bol aj na google. V oboch prípadoch ma mrzelo, že sme dali peniaze mimo republiky. To som porušil svoju zásadu. Ja už neplatím ani bankovou kartou v bežných obchodoch. Výnimkou sú len obchodné reťazce (ak som nútený tam nakúpiť) - tie s[ aj tak zahraničné. Preto ma to nemrzí. Dúfam že táto skrátená verzia je dostatočná na vysvetlenie. Poznámka. Nečakajme, že nám niekto pomôže ak si nepomôžeme sami. Predpokladám, že ste človek ktorý má už také skúsenosti, aby to sám zažil. Cesta ako si pomôcť sám je Synergický efekt. Položte si prosím otázku. Má význam dávať peniaze tým, ktorý ich majú niekoľko násobne viac? Pozrite si prosím komu patria masmédia. Potom zistíte, že dávame stále peniaze mimo republiky. Verím, že to nechcete.


  • Róbert 29.01.2015 v 16:03 Odpoveď pre p. Pavol zo dňa: 28.1.2015
    Čiastočne som odpovedal v predchádzajúcom príspevku. Vyrozumel som z príspevku, že chcete z nejakého dôvodu prispievať do zahraničného kapitálu. Pritom stránka slovenských výrobcov umožňuje opak. Stačí spraviť MINIMUM. Pozrite si prosím filozofiu celej web stránky a verím že pochopíte, že to je stránka slovenských výrobcov a nie naša. My do nej len investujeme, aby tu tá možnosť bola. Naposledy sme investovali do získavania informácii z verejnej správy o zákazkách. Tieto informácie dávame zaregistrovaným zdarma. Viete, že práve tieto informácie majú v kompetencii politici. Určite ste už počul o korupcii (koľko miliárd ide politikom). Aj preto si vyprosujem, aby ste ma spájal s politikmi. Ja sa skôr očakávam útoky od politikov. Takže skôr držte palce, aby som to ustál. Že sa toho nebojím ste si snáď všimol v iných príspevkoch. Aj v tejto súvislosti myslím, že by ste mal spraviť to MINIMUM. To je tiež jedna z ciest ako zobrať "vietor z plachiet" korupčným politikom. Ak ste poslanec nejakej samosprávy tak dajte vedieť informácie o verejných zákazkách. Ponúkam Vám priestor. Toto je predsa stránka všetkých slovenských výrobcov a živnostníkov. Máte tú odvahu zistiť a hlavne dať verejne vedieť všetkým. Verejné zákazky sú z verejných peňazí. Už teraz ma zaujíma, či nájdete odvahu a spôsob ako aj toto formou prispieť. Nech peniaze všetky peniaze zostanú pre toho kto robotu zrealizuje.


  • Róbert 29.01.2015 v 16:20 Odpoveď pre p. Pavol zo dňa: 28.1.2015
    Doplnenie.
    Po odoslaní som si všimol číslo čitateľnosti a uvedomil som si že som nič k tomu nenapísal. Uisťujem Vás, že číslo návštevnosti sa zvyšuje. Myslím, že to je dôkaz o tom že je to reálna návštevnosť. Diskusia o návštevnosti je myslím aj tak bezpredmetná, pretože zdroj štatistiky som uviedol. Vrátil som sa k tomu len preto, aby ste ma neupodozrieval z vyhýbania sa odpovede. Ak sa mi niekedy stane, že neodpoviem na všetky otázky tak prosím ospravedlnenie. Som človek, ktorý bojuje s časom.


  • Fero 30.01.2015 v 00:54 Tak sa Palo ukáž. Buď chlap a prezraď z ktorej si politickej strany. Čudujem sa že ťa neprehliadol. Teším sa na to čo odpovieš. Súhlasím so Zimom - ÁNO patrí. Nedivím sa že to napísal.


  • Alena 31.01.2015 v 00:55 Mne sa zdá absolútne choré, vytvoriť blog a potom na ňom písať, že nemám čas. Citujem: Som človek, ktorý bojuje s časom. Róbert život nefunguje sám, pre život treba niečo spraviť...


  • Róbert 31.01.2015 v 16:43 Odpoveď pre Alena 31.1.15.
    Práve preto nemám čas, že chcem niečo pre život spraviť. Robím aj pre iných a pritom ich nepoznám. Blog som vytvoril na to, aby som s ľuďmi aj touto formou diskutoval. Predpokladal som, že tento blog bude slúžiť na to, aby sa našla rýchlejšia cesta ako dať ROVNAKÚ ŠANCU všetkým. Aj to je filozofia www.slovenskyvyrobca.sk. Našla ste na stránke aj túto myšlienku? PROSÍM ZANECHAJTE AKÉKOĽVEK INVEKTÍVA. Venujte energiu a schopnosti tomu, ako pomôcť sami sebe a iným. To je cesta dopredu. Aby som mal viac času tak týmto momentom na Invektíva odpovedám už len v skrátenej forme. Budem mať viac času sa venovať ľuďom ktorí chcú posunúť seba a iných dopredu.


  • neverím 04.02.2015 v 20:04 Pripravili sme BEZPLATNÚ SLUŽBU pre registrovaných slovenských výrobcov. Všetko nájdete tu http://www.uvo.gov.sk/evestnik


  • Róbert 05.02.2015 v 00:14 ´Uvedený vestník poznám, je dobré že ste touto formou na ne upozornil. Dopĺňame informácie z obstarávania, ktoré nemajú povinnosť byť uvedené na ÚVO.


  • neverím 05.02.2015 v 01:19 Róbert lúštiť vaše odpovede je pomerne ťažké. O čom to vlastne píšete... o čo vám ide... neverím..., že o SK výrobcov


  • Róbert 05.02.2015 v 10:54 Pre Neverím
    Ak sa chcete dopracovať k významu web stránky, je nutné si ju pozrieť ako celok. Skúste vybrať z ÚVO informácie ktoré sú využiteľné pre SV a já ich veľmi rád uverejním. Ponúkam priestor Vám a všetkým čo majú KONKRÉTNE informácie o zákazkách. Skúste prosím spraviť aspoň 1% pre slovenských výrobcov z toho čo robíme mi. Naj lepšie však bude ak napíšete mail, tam môžeme diskutovať obšírnejšie. Prípadne zavolajte.


  • Róbert 05.02.2015 v 11:13 Ešte ma napadol výrok Jonáša Záborského z r. 1848 Len časť.
    " .... Doja si ho sťa kravičky a on ticho stojí! ... a keď majú ruky volné sami si ich zviažu. Či to má byť naveky? Niet Slovákom rady? ... ". Web stránka je teda pre Slovensko. Hľadajte preto spoločnú myšlienku a využite spoločné schopnosti. Priestor na stránke je. Je teda len na nás či budeme podporovať, aby nás dojili naveky. Dúfam, že 167 rokov platnosti tohto výroku by stačilo.


  • neskúsenosť 29.03.2015 v 22:51 A takto dopadne, každý ROBO-kop!


  • Neregistrovaný uživatel

    Meno: Prihlásiť sa

    Blog:

    Obsah správy*:

    Kontrolní kód*:
    Odpovedzte na otázku: Čo je dnes za deň?



www.slovenskyvyrobca.sk